TeamFortress 2
Administrator
Dane:
Ilość HP (Punktów Życia):
* Maksymalnie: 125
* ÜberCharge: 175
Prędkość:
* 100% normalnie.
* 27% z włączonym zoomem.
* 1,3% z włączonym zoomem, kucając.
Broń:
* Sniper Rifle (Karabin Snajperski)
- średniego/dalekiego zasięgu
- pojemność magazynku: 1
- liczba naboi: 25
- obrażenia:
* 110-195 (Headshot pozwala zadawać 3 razy większe obrażenia)
* 34-66 - niewzmocniony strzał
* 100% wzmocniony strzał + headshot = natychmiastowa śmierć
* Submachine gun (Karabin Pół-Automatyczny)
- krótkiego/średniego zasięgu
- pojemność magazynku: 25
- liczba naboi: 75
- obrażenia: 8-12 na pocisk, przy 10/sec = 80-120/sec (2x większe obrażenia w przypadku Critów)
* Kukri (Maczeta)
- krótkiego zasięgu
- obrażenia: 43-87 (195 Crit) - trochę więcej niż 1 uderzenie na sekundę
Bronie które można zdobyć podczas gry:
* Huntsman (Łowca)
- średniego/długiego zasięgu
- Pojemność magazynka: 1
- Liczba naboi: 12
Obrażenia:
- W ciało 44-58 obrażeń ( 0% naciągnięcia łuku), 103-137 obrażeń (100% naciągnięcia łuku)
- W głowę 153 obrażeń ( 0% naciągnięcia łuku), 350 obrażeń (100% naciągnięcia łuku)
Dodatkowe atrybuty:
- >Strzał w głowę to natychmiastowy kryt.
- Okrzyk z tą bronią zabija (zadaje 250 obrażeń, ale tuż przed tym oszołamia przeciwnika)
* Razorback (Ochraniacz pleców[?])
- krótkiego zasięgu
- Pojemność magazynka: 1
- Liczba naboi: 1 (po wróceniu do respawna i podejściu do szafki odnawia się)
- Nie zadaje obrażeń
Dodatkowy atrybut:
- Chroni od jednego ciosu w plecy Spaja i paraliżuje go na 1.5 sekundy.
* Jarate (Sikwondo)
- krótkiego/średniego zasięgu
- Pojemność magazynka: 1
- Liczba naboi: Nieskończony, ale po jednym użyciu musisz czekać na drugie.
- Nie zadaje obrażeń
Dodatkowy atrybuty:
- oblani nim przeciwnicy otrzymują mini-crity (+35 obrażeń)
- Niszczy przebranie Szpiega
- Gasi płonących przyjaciół
OPIS
Valve: Nikt nie dorówna Snajperowi w walce na dużą odległość. Nie potrzeba mu wiele czasu na znalezienie sobie dogodnego miejsca, a może poważnie spowolnić atak wroga. Jeśli strącenie Żołnierzowi hełmu z odległości 400 kroków sprawia Ci radość - Snajper to postać dla Ciebie.
“Crikey!” Snajper to przede wszystkim precyzyjna eliminacja z dużej odległości. Ze wszystkich postaci, nie ma ważniejszej w obronie od snajpera. Korzystając z miejsc specjalnie dla niego zaprojektowanych na każdej mapie, może spokojnie śledzić i eliminować wroga, sam pozostając bezpiecznym. Snajper ma umiejętność Wzmacniania Strzału, co pozwala mu oddać potężną salwę przy strzale z użyciem lunety. Niestety, celownik laserowy często zdradza pozycję Snajpera. Niepokonany na dystansie, lecz bezpośredniej walki powinien unikać. W przypadku bezpośredniego starcia, bezpiecznie będzie po angielsku wycofać się na z góry upatrzoną pozycję i poczekać na wsparcie. Snajper powinien być szczególnie ostrożny i uważny, gdyż przy korzystaniu z lunety ma ograniczone pole widzenia, a to znów bardzo zachęca bezszelestnych szpiegów do poczęstowania Snajpera nożem pod żebro.
Zalety
* Niesamowity w obronie
* Znakomity w walce na dużych dystansach
* Doskonale czuje się na otwartych terenach
* Dobry zatrzymywaniu wroga w "wąskich gardłach" mapy
* Umie strzelać Wzmacnianym Strzałem
* Ma szansę przeżyć bezpośrednie starcia
Wady
* Słaby w ataku
* Słaby w walce na średnich i krótkich dystansach
* Słabo radzi sobie we wnętrzach
* Podczas celowania, laser zdradza jego pozycję
* Łatwo go podejść gdy jest zajęty celowaniem
Okrzyki
* ze Snajperką:
- macha ręką i woła:
- "Beauty!" (Pięknie!)
- "Thanks fer standin' still, wanker!" (Dzięki, że stałeś spokojnie, idioto!)
- "There ya go!" (Gdzie tak pędzisz!)
- "Wave goodbye to yer 'ead, wanker!"(Powiedz na razie swojej głowie, idioto!)
- "G'Day!"(Dzień Dobry!!)
* z Karabinem:
- podskakuje stukając obcasami i woła:
- "God save the queen!"(Boże chroń królową!)
- "Yaaaagh!
* z Maczetą:
- zdejmuje kapelusz, przykłada uroczyście do piersi i mamrocze:
- "Y'got blood on my knife, mate."(Zostawiłeś krew na moim nożu, przyjacielu)
- "You'd best keep lyin' down." (Będzie lepiej jak się położysz)
- "That funeral ain't gonna be open casket."(Ten grób nie powinien mieć otwartej trumny)
Offline